Yrityksen toiminnan kivijalka on hyvinvoiva yrittäjä!

Yrittäjien työhyvinvointi- ja digiloikka -hanke tarjoaa Alavieskan, Kalajoen ja Merijärven yrittäjille laadukkaita koulutuksia työhyvinvointiin ja digitaitoihin syksyn 2020 aikana. Työhyvinvointikoulutusten ajankohdat ja sisällöt on nyt julkaistu.

Työhyvinvointi ja työergonomia ja Kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin peruspilarit koulutuksissa syvennytään ergonomisiin työskentelytapoihin ja hyvinvoinnin osa-alueisiin käytännönläheisesti. Jännittävät viestintätilanteet valmennus ehkäisee jännitystä ja kehittää omaa viestintävarmuutta.

Luotsi vertaiscoahcingryhmä tukee yrittäjien hyvinvointia, jaksamista. Ryhmästä löydät uusia näkökulmia sekä konkreettisia työkaluja oman jaksamisensa tukemiseen. Ohjelma koostuu kuudesta 1,5-2 h tapaamisesta noin. 2 krt/kk. Ryhmäkoko 5-8 h.

Kuuden valmennuksen Kompassi työpajoissa yrittäjä oivaltaa oman hyvinvoinnin merkityksen liiketoiminnalle, saa uusia ideoita ja työkaluja oman työhyvinvoinnin kehittämiseen

Henkilökunnan johtamisen koulutuksessa perehdytään johtamiseen esimiestyön ja ihmissuhteiden näkökulmasta, mm. miten huomioida muut omassa työyhteisössä ja luoda kannustava, vuorovaikutteinen työilmapiiri.

Koulutukset ovat maksuttomia, mutta kerryttävät vähämerkityksistä De Minimis-valtiontukea.

Donetti